25 Ocak 2012 Çarşamba

günün ikilisi: bir fincan çay ve tahinli cevizli sarma

eskiden çok çay seven biri değildim, varsa yoksa türk kahvesi. çok garip ama italya gezim sırasında çaya alıştım :) malum avrupa'lıların öyle çok çay kültürü yok, bunu bildiğimiz için giderken yanımıza bir sürü sallama çay almıştık arkadaşlarla. akşamları otelimize gelince hemen çay demliyorduk. o kadar gezmenin, yorgunluğun üzerine öyle tatlı geliyordu ki! çayı yeri cidden başka artık bende...

şimdilerde akşamları bir fincan çayı mutlaka içmeliyim ama illa ki yanında ufak tatlıcıklarla...ama gerçekten ufak :)

işte bu akşam ki fincanımın dostu da tahinli cevizli sarma oldu. bu tatlıcığı ilk defa bugün yaptım, tarifini burada görmüştüm ama ben birkaç ekleme yaptım. yufkaya biraz ayçiçek yağı ve sütü karıştırıp sürdüm. cevizden başka bir de kuru üzüm ekledim. 20 dk kadar pişirdim. üzerine de pudra şekeri ve hıımmm...gerçekten de nefis oldu!

afiyet olsun o zaman bana ve tarifi uygularsanız da size...


2 yorum:

  1. ne kadar zarif bir tabak ve fincannnn . çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, annemin çeyizinden ama el koymak istiyorum :)

    YanıtlaSil