24 Ocak 2012 Salı

ey safer ayı bitmeseydin ne olacaktı halim?

malum safer ayındaydık....safer ayı için bir yıl başımıza gelecek kaza ve belaların yer yüzüne indiği ay deniliyor ki son günlerde bazı din adamları öyle olmadığını söylemekte.


şimdi bu ay boyunca, benim için çok önemli bir evrak dosyasının teslim tarihini akıl almayan sebeplerle kaçırdığımı, günlerdir o müdür senin, bu müdür benim gezdiğimi ve şu anda avukatlarla görüştüğümü, ayrıca bugün yani safer ayının son günü, arabama arkadan vurduklarını (oldukça iyi vurdular :(  ), o anki şokla, yardım etmesi için arkadaşımı aradığımı ve o bana yardıma gelirken onun arabasına da çarptıklarını, tutanak tutarken sigorta poliçemi bulamamam ve hatta poliçemin süresinin geçtiğini fark etmem, bir de bunun için sigorta şirketleriyle uğraşmam...eğer tüm bunlar safer ayından bağımsız bir şeyse; ne diyeyim bilmiyorum... şükür ki safer ayı bugün bitti ya bitmeseydi!!?


Rabbim herkesi kaza ve belalardan korusun (amin) her şeyin bir olacağı var. arabama her bindiğimde sadaka kutum vardır ona sadaka atarım. bugün bozuk param yoktu, annem de binecekti arabama, ona derim o atar demiştim ama sonra unuttum ve kaza oldu :( işin en ilginç yanı bana çarpan aracın şöförüyle telefon numaralarımızı aldık işlemler için. adam 1-2 saat sonra aradı; '' abla bu sefer de bana arkadan çarptılar'' dedi! ne diyeyim bilmiyorum ki! üzerimde bir talihsizlik var ama hayırlısı...


öyle işte, keyfim yok, yorgunum, üzgünüm...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder